Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ (Σατιρικό)



θέλω το φέσι κόκκινο
και τον λουλά μπροστά μου
κι όλοι να μου φωνάζουνε
γειά σου Ελληναρά μου
Έχω παππού τον Όμηρο
τον Βελουχιώτη θείο
Κι έχω ένα όνειρο κρυφό
πλούσιος να γίνω και εγώ
με Εθνικό λαχείο
Βράζει μπροστά μου ο αργιλές
κι ευφραίνεται η καρδιά μου
Κι όλα γραμμένα τα 'χω εγώ
στα άσπρα τ' αχαμνά μου                                                                        
Ποιός είναι ο Νικηταράς;
Ποιός είναι ο Λεωνίδας;
δυό γρόσια έχω στην τσέπη μου
κι αισθάνομαι σαν Μίδας.
Κι αν έρθουν ξένοι κατά 'δω
με το καλό να ορίσουν
αρκεί μονάχα εμένανε να μην φορολογήσουν
Όσο για τον γείτονα
καλά ρε να του κάνουν
γιατί κρυμμένα έχει  λεφτά
και λέει πως δεν του φτάνουν
Κι αν γίνει επανάσταση
παρακαλώ σας ένα
να μου το πείτε και εμέ
αφού έχει τελειώσει
Γιατί αν σκοτωθώ εγώ
την χώρα ποιός θα σώσει.

ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΟΤΑΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΙΟΤΙΜΑ: Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΣΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ

Ο ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΣΩΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΙΑΝΤΙΝΗΣ ''ΝΕΚΥΙΑ''